Thursday, January 1, 2009

Happy New Year!

tahun baru datang lagi.. tapi bagi aku..hari2 yg mendatang..akan tetap berlalu..ia akan datang dan akan tetap juga berlalu..sampailah tahun baru muncul kembali... azam tahun baru? apa wishlist tahun baru? ahhh..tu semua adalah soalan2 yg wajib ditanya bila tahun baru menjelma... tak kan org nak tanya.. ko nak makan apa tahun baru? betul tak?.... dan yg aku tau..tak selalunya azam tahun baru tu akan semuanya terlaksana.. kekadang tu...azam hanya tinggal kenangan.. emmm...aku pun tak pasti...tapi sejak aku dapat D40 dari en putra hari tu..aku ada gak simpan azam tahun baru...

bila malam tahun baru, aku nak amik gambar bunga api cantik2..macam dalam postcard tu.. tulah azam pertama aku....tapi macam yg aku katakan tadi..tak semestinya azam tu semua akan terlaksana....

nak amik gambar bunga api konon!..emmmm...berangan jelah! bila masa pulaklah aku nak melangok kat dataran merdeka ke..KLCC ke... issshhhh... tapi..aku ni jenis bukan mudah mengalah..... akhirnya, untuk tidak mengecewakan aku..yelah..takkan azam no 1 pun dah tak buleh nak buatkan.... aku dgn berbesar hati....dgn bangganya...dapat gak amik gambar bunga api...hahahahaha..aku berjaya...aku berjaya.... !!!!!!!!!!!!!!!!

walaupun pada waktu itu...aku perasan yg en putra & najla saling berpandangan melihat aku melompat2 keriangan......ahhh..lantakla! yg penting aku berjaya!!! 



tiba2 najla yg tgh berpandangan dgn papanya bersuara..

najla : " umi ni apasal amik gambar bunga api kat tv?" sambil menjeling  kearahku......disusuli oleh jelingan dari en putra pulak...



terbantut sudah kegembiraanku tadi..blom pun masok 5 minit dalam tahun baru 2009, azam tahun baru aku dah tak terlaksana...hehehe.. sebab tu aku malas nak jawab kalau org tanya apa azam thn baru aku.... :P

2 comments:

  1. WakaakkAkakAKakAKakAKakAKakAKak... kak lim ni patut jd penulis skrip la.. ending entry ni unpredictable.. tp congratesssssssssssssss dpt laksanakan azam baru tu.. yeayyy~~!!! Selamat Tahun Baru 2009 kak lim..

    ReplyDelete
  2. aponya lie.... amik gambar bunga api kat tv yo..apakes???

    ReplyDelete